پخش لوله خرطومی برق
دسته بندی :

لوله کشی برق از جمله تجهیزاتی است که استفاده از آن در صنعت برق و ساختمان بسیار رایج بوده و اجرای آن باید بر اساس استاندارهای لازم و ایمنی صورت گیرد. چرا که عدم توجه به اجرای اصولی و نکات ایمنی ممکن است منجر به بروز حادثه و پیامدهای ناگوار شود.سیم ‌های برق هادی هستند و جریان برق را از خود عبور میدهند، از این رو باید در پوشش‌ های مناسب و عایق نگهداری شوندتا دچار آسیب و یا منجر به برق گرفتگی ساکنین نشوند. در صنعت لوله کشی برق ساختمان، لوله های برق با توجه به نوعجنس، روش اتصال، ویژگی های الکتریکی و مکانیکی، قابلیت انعطاف، مقاومت در برابر حرارت و آتش و حفاظت در برابراثرات عوامل خارجی به انواع لوله های فولادی، لوله خرطومی برق ، لوله های پی وی سی و لوله های پلی اتیلن تقسیم بندیمیشوند. که دراین مقاله قرار است لوله های خرطومی برق، کاربرد و مزایای آنها را بازگو کنیم.

خرید لوله خرطومی برق

لوله ی خرطومی برق، خصوصیات و مزایای استفاده از آن

از جمله پر مصرف ترین انواع لوله های برق، لوله های خرطومی میباشند که به منظور برق کشی در انواع سازه ها به کار میروند و به علت ویژگی‌ های منحصر بفرد و مزایای ویژه ای که دارند، جایگاه اساسی در صنعت لوله کشی برق ساختمان به خود اختصاص داده اند. این لوله ‌ها منجر به صرفه جویی در اجرای پروژه ‌ها و کاهش تلفات انسانی میشوند و به دلیل کیفیت بالا، عمر طولانی در ساختمان خواهند داشت. این لوله ها در بازار به نام لوله فلکسیبل نیز شناخته میشوند که در مقاطع متفاوت به شکل انبوه و یا جزئی در اختیار مشتریان قرار میگیرد. در ساخت لوله خرطومی به عنوان پر مصرف‌ ترین لوله ‌های برق، از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده میشود.

در تولید لوله خرطومی انواع استاندار‌های لازم توسط تولید کنندگان این محصول رعایت میشود، به همین دلیل این لوله ‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای لوله کشی برق ساختمان استفاده میشوند. لوله های خرطومی در جنس های مختلفی چون پلاستیک و فلز تولید میشوند. لوله خرطومی پلاستیکی کاملاً عایق بوده و از جنس P.V.C است و در بسته های (۴۵ متری) و در اندازه های اسمی ۱۶، ۱۱ ، ۱۳ و … تولید میشوند. از این لوله ها در مناطق خشک و به صورت توکار استفاده میشود. انعطاف پذیری زیاد و ارزان بودن از محاسن و پایین بودن استقامت مکانیکی از معایب این لوله ها است. و در مقابل لوله خرطومی فلزی، بسیار قابل انعطاف است و از آن برای ارتباط لوله ی فولادی با تابلو به جعبه اتصال موتورها و به صورت روکار استفاده میشود.

مشاهده دیگر محصولات ما : خرید لوله برق

قیمت لوله خرطومی برق

مهمترین مزایای استفاده از لوله های خرطومی برق چیست؟

* از لوله‌ های خرطومی به دلیل انعطاف پذیر بودن و بدنه ی نرمشان، میتوان به راحتی در پیچ و خم های دیوار بدون ترک خوردگی و شکستگی استفاده نمود.

* لوله خرطومی نسوز یک لوله بسیار مناسب با مقاومت بالا در برابر خطر اتصال کابل ‌های برق و یا آتش سوزی ناشی از آن است.

* از لوله خرطومی میتوان برای برق کشی منازل مسکونی، ساختمان ‌های اداری، تجاری، تفریحی، صنعتی و … استفاده نمود.

* این لوله از توانایی لازم برای محافظت از سیم‌ های برق برخوردار است.

* لوله خرطومی از وزن بسیار سبک برخوردار است و به همین دلیل بار اضافی بر ساختمان وارد نمیکند.

* لوله کشی برق ساختمان با این لوله بسیار سریع و آسان اجرا میشود و پروژه در زمان کوتاهی به اتمام میرسد.

* این لوله‌ ها از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون بصرفه هستند و خرید و نصب آن‌ ها هزینه بالایی در بر نخواهد داشت.

* سطح داخلی لوله خرطومی صیقلی و صاف است به همین دلیل هیچ آسیبی به سیم ‌های برق وارد نمیشود.

* لوله برق خرطومی در سایز‌ها و قطر‌های مختلف تولید میشود و مشتریان میتوانند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آن نمایند.

* این نوع لوله یک عایق ایده آل برای سیم‌ های حاوی جریان الکتریکی است.

تولید لوله خرطومی برق

نتیجه اینکه :

از لوله ‌های خرطومی به طور گسترده در برق کشی انواع ساختمان برای عبور امن سیم ‌های برق استفاده میکنند. همچنین برای نصب و راه اندازی سیستم ‌های سرمایشی و گرمایشی و سیم کشی تابلو‌های برق و به منظور انتقال سیم ‌های برق در سقف کاذب نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول در هر مغازه و فروشگاه مرتبط با تجهیزات برقی یافت میشود؛ چراکه بسیار پر کاربرد است. استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد و در انواع ساختمان ها و سازه ها می توان از ویژگی های مثبت آن بهره مند شد.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

مطالعه مقاله آشنایی با انواع روش های لوله کشی برق ساختمان از سایت نوین لوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *