تولید کنندگان لوله پی وی سی در ایران
دسته بندی :

امروزه لوله PVC یکی از ارزشمندترین محصولات صنعتی پتروشیمی محسوب می شود. که در دو نوع سخت و انعطاف‌پذیر تولید شده و یکی از اعضای خانواده پلیمرها و کوپلیمرها است و همگی آنها دارای گروه مشترک وینیل -CH2-CH می باشند.پی وی سی  PVC؛ پلاستیکی سخت است که به ‌وسیله اضافه کردن روان‌کننده ‌ها نرم و انعطاف‌پذیر می ‌شود. از موارد استفاده آن میتوان به برش عمودی پنجره ها، صفحات گرامافون، کانال و لوازم نصب کردنی، پنجره های تاریک (بدون دید)، کیف‌ های ارزان قیمت، اثاثیه یا لوازم داخلی نظیر پرده، کف سازی و ساختن سقف، پوسته کابل ‌های الکتریکی و گسترده‌ترین استفاده آن در لوله کشی آب و فاضلاب اشاره نمود.

این ماده به علت طبیعی و انعطاف‌پذیر بودن و برخورداری از قیمت مناسب پرطرفدار است. حال تولید کنندگان لوله و اتصالات زیادی در ایران و کشورهای خارجی وجود دارد که تلاششان بر این است تا محصولی مرغوب و با کیفیت را به بازار ارائه دهند. هدف از نوشتن این محتوا، معرفی بهترین تولید کنندگان  لوله برق pvc لوله و اتصالات در کشورمان ایران است که شما می توانید از بین این چند شرکت، با مطالعه سابقه آنها در امر تولید لوله و انواع آن یکی را برای خرید انتخاب کنید.

در حال حاضر لوله های پی وی سی به دلایل مختلف به جایگزینی برتر برای لوله های معمولی تبدیل شده اند. در واقع، ظهور و در دسترس بودن لوله ‌های PVC باعث توسعه زیرساخت‌ های عظیم در ایران شده است.

لوله‌های PVC به دلیل تطبیق‌ پذیری بی ‌نظیرشان چه در پروژه‌ های لوله ‌کشی مسکونی یا تجاری، پروژه فاضلاب، پروژه لوله ‌کشی صنعتی یا برای اهداف کشاورزی، در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. این محبوبیت به دلیل ویژگی های کلیدی آنها از جمله: ایمنی، استحکام و دوام بالا، پایداری و مقرون به صرفه بودن است.

معتبرترین شرکتهای تولید کننده لوله پی وی سی PVC را بشناسید

شرکت نوین لوله

تولیدکننده لوله های پلی آمید خط دار، دو جداره به صورت شاخه ای و کلاف، تولیدکننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ رنگی و طرح نسوز، تولیدکننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولیدکننده اتصالات لوله زانوهای PVC، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی است. همچنین مایه خوشحالی این شرکت است که در این محتوا قرار است برخی دیگر از شرکتهای تولیدکننده لوله و اتصالات، که در کار تولید لوله و انواع آن بهترین هستند را به شما معرفی کند.

  • آدرس : تهران.لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه زیر همکف.پلاک ۹ نوین لوله
  • تماس با ما:
    ۰۲۱-۳۳۹۲۳۸۵۷
  • ایمیل ما:
    novinloolehco@gmail.com
  • زمان بازگشایی:
    شنبه تا پنج شنبه : ۰۹٫۰۰ تا ۱۸٫۰۰

تولید کننده لوله پی وی سی نوین لوله

نیوپایپ (لوله و اتصالات پنج لایه)

نیوپایپ، یکی دیگر از برندهای سه‌گانه لوله و اتصالات شرکت گیتی پسند اصفهان است که محصولات لوله و اتصالات پنج لایه این شرکت را شامل می‌شود. لوله و اتصال نیوپایپ با استفاده از بهترین و به ‌روزترین دستگاه ‌ها ساخته شده‌اند و به عنوان یکی از اولین و مشهورترین برند لوله و اتصالات پنج لایه داخلی به حساب می‌آیند.

استحکام بالا، تحمل فشار زیاد و دمای ۹۰ درجه، افت فشار حداقلی، ایمنی، بهداشتی و قیمت مناسب از مهم‌ ترین ویژگی‌های لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ به شمار می‌آیند. محصولات نیوپایپ در ابعاد گوناگون در تمامی سیستم ‌های انتقال آب رایزها، دستگاه ‌های سرمایشی و گرمایشی، لوله ‌کشی‌های آب سرد و گرم،  گرمایش از کف و تهویه کاربرد فراوان دارند.

شرکت آذین لوله

یکی از مجموعه کارخانجات مطرح و زیرگروه های شرکت گیتی پسند، شرکت آذین لوله سپاهان است. این شرکت یکی از مهم ترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوله پلیکا فاضلابی لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه از نظر کارشناسان در ایران است. از عوامل موفقیت این شرکت می توان به پشتکار و تلاش عوامل این مجموعه اشاره کرد زیرا از زمان شروع کار با هدف و شعار “کیفیت بالا” در حد کشورهای اروپایی و “قیمت پایین‌تر” از چین فعالیتشان را آغاز کرده اند. و تا  امروز این شرکت به آرمان های خود پایبند بوده است.

شرکت آذین لوله
شرکت آذین لوله

و تا  امروز این شرکت به آرمان های خود پایبند بوده است. با توجه به همین امر یکی از برندهای شناخته شده و تاثیرگذار در این صنعت در داخل ایران و حتی کشورهای همسایه می باشد. شرکت آذین لوله با دردست داشتن مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت، جزء شناخته شده ترین شرکت ها در داخل ایران می باشد و یکی از نقاط قوت این شرکت می توان به حساب آورد.

شرکت اورامان غرب کرمانشاه

شرکت اورامان غرب، تولیدکننده انواع لوله و اتصالات پی وی سی سخت در سال ۱۳۷۱ تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. تولیدات این شرکت شامل لوله های U.P.V.C از سایز ۲۰ تا ۴۰۰ میلیمتر و اتصالات از سایز ۴۰ تا ۲۰۰ میلیمتر است. از این لوله ها جهت مصارف فاضلابی، ناودانی، مخابراتی، برقی، آبرسانی و لوله های جداره چاه و زهکشی استفاده میگردد. اورامان غرب، ضمن عرضه تولیدات با کیفیت و استاندارد در بازارهای داخل کشور، در پانزده سال گذشته به کشورهای همجوار از جمله کشورعراق صادرات مستمر داشته است.

و توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع در بازارهای خارجی محصولات خود را به عنوان یک برند معتبر ایرانی معرفی کند. محصولات تولید شده در این شرکت توسط آزمایشگاه شرکت اورامان غرب که دارای گواهینامه های آزمایشگاه همکار و ISO/IEC 17025 ، از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران می باشد که به طور مداوم تحت کنترل و نظارت قرار میگیرد. تمام تلاش این شرکت، همواره جلب رضایت مصرف کننده است و در این مسیر تمامی توان خود را در تولید بهترین محصول ممکن به کار می گیرد.

لوله pvc تولید کننده

شرکت سوپر پایپ

در سال ۱۳۷۶ مهم ‌ترين واقعه‌ در صنعت لوله ‌سازی كشور اتفاق افتاد و برای اولين بار توليد لوله ‌های پنج لايه توسط كارخانه‌ سوپرپايپ صورت گرفت. سوپرپايپ؛ با محصولي متفاوت مانند لوله برق خم سرد، قدم به عرصه‌ ی توليد در صنعت تأسيسات كشور گذاشت. ‌افتخار سوپرپايپ این است كه با اين اقدام موجب ورود دانش، تكنولوژی و تجارب شركت آلمانی يوپونور به كشورمان و صرفه‌ جويی ارزی در اين بخش از صنعت شد. همچنین اولين شركتی است كه با رويكردی متفاوت محصول خود را با ارائه‌ی خدمات مهندسی به بازار تأسيسات عرضه نموده است.

شرکت پلیمر گلپایگان

پلیمر گلپایگان با درک نیاز جامعه برای توسعه سیستم‌ های انتقال آب و فاضلاب با بیش از سه دهه تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC و استفاده از کادر مجرب دارای تولیداتی متنوع و مبتکر طرح‌ های نوین در سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب و هواکش ساختمان، سیستم آبیاری تحت فشار، انتقال کابل های برق و مخابرات و لوله های جدار چاه است.

شرکت پلیمر گلپایگان
شرکت پلیمر گلپایگان

همچنین این شرکت در راستای دستیابی به یکی از مهمترین اهداف کیفی خود که تأمین رضایت مشتریان است، علاوه بر ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد، همواره تلاش نموده که با ارائه خدمات پس‌ از فروش، شرایطی را آماده نماید که مصرف‌ کنندگان محترم با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت، بهره‌گیری مناسب را داشته باشند.

پارس پولیکا (تهران)

واحد تولیدی پارس پولیکا با حدود نیم قرن سابقه با مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تولید لوله و اتصالات پی وی سی سخت (PVCU) شروع به کار کرده و هم اکنون با تولید بیش از ۱۲۳ قلم انواع لوله و اتصالات از سایز ۲۰ تا ۲۵۰ میلیمتر مشغول به کار است. این افتخار را دارد که محصولاتش دارای ویژگیهای خاصی نظیر کیفیت بالا، تنوع تولید و توانمندی تولید سفارش‌های خاص مطابق با استانداردهای روز دنیا، کنترل فرآیند در ارائه محصولی با کیفیت و تضمین در قبال مشتریان با شعار (از اول راه با شما هستیم) است.

معرفی تولید کننده لوله

در نهایت

تولیدکنندگان و تامین کنندگان لوله پی وی سی نقش مهمی در ارائه یکی از پرطرفدارترین مواد پلاستیکی (فقط پس از پلی اتیلن و پلی پروپیلن) در هر جای این دنیا من جمله ایران، ایفا می کنند. همگی شرکت های نام برده شده در این پست منابع عالی از لوله های PVC قابل اعتماد هستند. تلاش همه سازندگان برتر ایرانی لوله پی وی سی و انواع آن، این است که فعالیت خود را از دیگر برندها در کشورهای دیگر بهتر انجام دهند تا بتوانند حرفی برای گفتن در این حوزه داشته باشند و نیازهای داخلی را نیز برطرف نمایند.

مطالعه مقاله آنچه که باید درباره ی لوله پلیکا بدانید از سایت نوین لوله، برای مطالعه دیگر مطالب مفید راجع به لوله pvc وارد بخش مقالات مفید سایت نوین لوله شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *