بزرگ ترین تولید کنندگان انواع لوله در جهان
دسته بندی :

از همان ابتدای آغاز بشریت، بزرگ ترین چالش‌ ها توسط تمدن ها، تأمین آب پاکیزه و سیستم ‌های بهداشت بوده است. چرا که اگر منابع آب، زیرساخت ‌ها یا سیستم ‌های بهداشتی ناکافی بودند، بیماری ‌ها شیوع پیدا میکردند و مردم بیمار شده یا فوت میکردند. به همین دلیل بشریت برای دسترسی آسان تر به آب، لوله را اختراع و تولید کرد و به دنبال آن سیستم لوله کشی در همه جای دنیا و به مرور بنا شد. که لوله کشی به تمدن های باستانی چین، هندی، رومی، یونانی و ایرانی باز می گردد. این فرهنگ ها توانستند راههایی برای لوله کشی مدرن آبهای آشامیدنی و همچنین انتقال آب به حمام های عمومی شهرها به وجود آورند. لذا آب شیرین یک منبع گرانبها است که برای نوشیدن و بهداشت مورد نیاز است. پس بدون وجود لوله ها و لوله ‌کشی، سلامتی مردم نمی توانست حفظ شود. در همه جای دنیا هستند تولید کنندگانی که در حال تولید لوله و اتصالات آن هستند. و قصد ما در اینجا معرفی بزرگ ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات در دنیا است که سالها تلاش کرده اند تا بهترین محصول را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازارهای جهانی کنند.

مشاهده محصولات نوین لوله : لوله برق خم سرد

خرید لوله پی وی سی

معرفی برترین تولید کنندگان انواع لوله در دنیا

کشور عزیزمان ایران

بزرگ ترین و در واقع اولین تولید کننده لوله پنج لایه در جهان، که از پرکاربردترین لوله ها در پروژه های ساختمانی و صنعتی است.بزرگترین لوله پنچ لایه کواکستروژنی جهان به همت دانش و توان جوانان ایرانی تولید و در جهت استفاده در پروژه های ساختمانی و تاسیسات آب و فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین افزون بر تولید این لوله، دستگاه ساخت لوله نیز در داخل طراحی و تولید شده است که تولید این دستگاه نیز برای نخستین بار در کشور خودمان صورت گرفته است. و هزینه تولید این دستگاه یک سوم مشابه خارجی است و صرفه جویی ارزی برای ایران به همراه داشته است. از مزایای کاربردی این لوله ها، این است که لوله های پنج لایه pe 100 به سبب لایه بندی زیاد خود، مقاومت تحمل فشار هیدرواستاتیک بالاتری در مقایسه با لوله pe100 معمولی داشته و توانایی جوشی butt fusion را داراست. نکته مهم این است که کشورهای ترکیه، آلمان، اتریش و ایتالیا که حرف اول را بین تولید کننده های مطرح لوله در جهان میزنند نتوانستند لوله پنج لایه تولید کنند و این افتخار نصیب کشورمان ایران شد.

مشاهده محصولات نوین لوله : قیمت لوله خرطومی برق نسوز

چین، برترین تولید کننده لوله فولادی در جهان

لوله‌ های فولادی بسته به نوع کاربرد در ابعاد مختلف و در دو نوع درزدار و بدون درز تولید و روانه بازار جهانی می شود. کاربرد این لوله ‌ها شامل بخش‌ های نفت و گاز، آب و فاضلاب، ساخت و ساز، خودرو و صنایع مهندسی دیگر می‌شود که تقاضا برای لوله های فولادی در بخش های ذکر شده روز به روز در حال افزایش است. که از بزرگترین مناطق از نظر درآمد در بازار لوله فولادی میتوان به آسیا و اقیانوسیه اشاره نمود و در این میان آسیا با تولید ۱۱۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تن لوله که ۸۶ درصد آن متعلق به چین بود، بزرگترین تولید کننده لوله فولادی در سراسر دنیا محسوب می ‌شود.

فروش لوله وی وی سی

هند، کشوری در حال رشد و توسعه لوله

از جوامعی که روز به روز در حال رشد و توسعه است که دارای مشاغلی در بخش خط لوله، منسوجات خانگی، زیر ساختها و فولاد است. و باید گفت جزو تولید کنندگان و صادر کنندگان برتر انواع لوله نیز محسوب می شود. که یکی از برترین شرکتهای تولید کننده لوله (لوله های بدون درز فولاد کربنی و فولاد آلیاژی) در هند، شرکت Metallica است که بزرگ ترین تامین کننده و فروشنده لوله های بدون درز فولاد ضد زنگ می باشد. همچنین یکی از پیشگامان تولید لوله های جوش داده شده در جهان نیز شرکت Welspun در هند است. که طی دو دهه گذشته، توانسته با رویکردی نوآورانه و توانایی های فنی به اکثر کارفرمایان ساخت و ساز در جهان کمک کند تا پروژه های خط لوله در سراسر جهان به خوبی انجام پذیرد. همچنین از دیگر کشورها که در حوزه تولید انواع لوله فعالیت دارند میتوان به آلمان که نزدیک به ۰/۶ درصد لوله فولادی بدون درز جهان و بیش از ۰/۸ درصد لوله جوشکاری شده تا قطر ۴۰۶/۴ میلیمتر دنیا در این کشور تولید می شود و ترکیه که در سال گذشته توانسته ۲۱/۵ میلیون تن لوله فولادی تولید کند که ۱/۲۹ میلیون تن آن لوله ‌های فولادی با قطر بزرگ (بیش از ۴۰۶/۴ میلیمتر) بوده است، اشاره نمود.

مشاهده محصولات نوین لوله : نوین لوله

تولید لوله پی وی سی

در نهایت

باید گفت که رشد چشمگیر اقتصادی باعث شده تا تولید کنندگان و مصرف کنندگان انواع لوله در جهان گسترش یابد. و تولید کنندگان زیادی در دنیا وجود دارند که هدفشان تولید محصولاتی است که میتوانند تحولی عظیم در جوامع و زندگی بشریت خلق کرده و راحتی و آسایش را فراهم آورند.

مطالعه مقاله معرفی تولید کنندگان لوله پی وی سی در ایران از سایت نوین لوله

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *