از کجا لوله برق بخریم ؟
دسته بندی :

همانطور که میدانید برای تکمیل یک ساختمان باید مراحل زیادی را طی کرد که از جمله این مراحل، سیم کشی و لوله کشی برق ساختمان است و اجرای آن باید اصولی و استاندارد باشد. در کنار اجرای اصولی و استاندارد باید از لوازم و تجهیزات با کیفیت و استاندارد نیز استفاده کرد چرا که سیم ‌های برق هادی بوده و جریان برق را از خود عبور میدهند، از این رو باید برای جلوگیری از برق گرفتگی ساکنین ساختمان و یا پیامدهای دیگر از پوشش‌ های مناسب و عایق برای سیم ها و کابل های برق بهره برد و در همین راستا لوله ها و انواع آن بهترین پوشش و عایق هستند. لذا در صنعت لوله کشی برق ساختمان، لوله های برق با توجه به نوع جنس، روش اتصال، ویژگی های الکتریکی و مکانیکی، قابلیت انعطاف، مقاومت در برابر حرارت و آتش و حفاظت در برابر اثرات و عوامل خارجی به انواع لوله های فولادی، لوله برق پلی آمید، لوله های پی وی سی، لوله های پلی اتیلن، لوله خرطومی برق و … تقسیم بندی میشوند.

معرفی بهترین نوع لوله های برق در صنعت برق کشی ساختمان که جزو پرفروش ها نیز هستند

لوله های فلزی

لوله های فلزی برق یا کاندوئیت فلزی؛ برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی، در واحدهای صنعتی، پروژه های ساختمانی و صنعتی به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع لوله ها در بین کاربران به دلیل ویژگی هایی چون فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن و مقاومت بالا و ماندگاری بالا در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ها از محبوبیت برخوردار بوده و استفاده های گسترده ای از آنها میشود.

مشاهده محصولات نوین لوله : لوله pvc رایکا پلاست تهران

لوله برق پی وی سی در لاله زار

لوله برق پلی آمید

جنس این لوله ها از پلاستیک نرم بوده و در حال حاضر ۶۵% در ساختمان ها و سازه های سبک به کار می روند. به دلیل تولید آنها از پلیمر از مزایایی نظیر مقاومت بسیار بالا در برابر سایش، بسیار سبک و قابل انعطاف و قیمت مناسب برخوردارند.

لوله ی برق پی وی سی

همانطور که از نامشان مشخص است از جنس پی وی سی و یا همان پلاستیک سخت تولید میشوند. ویژگی هایی که باعث استفاده زیاد از آنها شده، شامل مقاوم بودن درمقابل مواد شیمیایی، استحکام مکانیکی، مقاومت در برابر زنگ زدگی، سبک بودن و ارزان بودن این لوله ها است. بیشترین موارد استفاده از آنها در زیر سقف های بتنی است و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند در زوایای دلخواه نیز میتوان آنها را خم نمود. این محصول به صورت خرطومی نیز تولید و روانه بازار میشوند.

لوله برق پلی اتیلن

این نوع لوله به دلیل پلیمری بودن، جزو پرکاربردها در برق کاری ساختمان است. جنس آن از پلاستیک نرم بوده و به علت وزن بسیار سبک، تولید در ابعاد مختلف و ظرفیت های گوناگون برای جا دادن کابل ها و نصب آسان همواره مورد توجه برقکاران است. همچنین این متریال به علت استفاده از مواد پلیمری در تولید آن یک عایق خوب برای کابل های برق محسوب می شود.

لوله ی خرطومی برق

لوله های خرطومی برق در جنس های مختلفی چون پلاستیک و فلز تولید شده و نوع پلاستیکی آنها از جنس پی وی سی بوده که کاملا عایق هستند. و نوع فلزی آن بسیار قابل انعطاف بوده و از آن برای ارتباط لوله فولادی با تابلو به جعبه اتصال موتورها و به صورت روکار استفاده میشود. از مهمترین مزایای کاربردی این لوله ها میتوان به مواردی نظیر انعطاف پذیری بالا، ایمنی و کاهش تلفات انسانی، کیفیت بالا، عمر طولانی و قیمت مناسب و صرفه جویی در اجرای پروژه ها اشاره نمود. این لوله ها در بازار به نام لوله فلکسیبل نیز شناخته میشوند که در مقاطع متفاوت به شکل انبوه و یا جزئی در اختیار مشتریان قرار میگیرد. در ساخت لوله خرطومی به عنوان پر مصرف‌ ترین لوله ‌های برق، از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده میشود.

مشاهده محصولات نوین لوله :  لوله pvc برق

پخش انواع لوله برق در تهران

خرید لوله برق و انواع آن از لاله زار تهران

بعد از آشنایی با لوله های برق، بهتر است به این فکر کنیم که از کجا این لوله ها را میتوان تهیه کرد که علاوه بر معتبر بودن، محصولات تولید آن از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشند. شرکت های تولید زیادی هستند در ایران که همواره سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب دارند. در اینجا قصد داریم یکی از این تولید کنندگان را میتواند بهترین باشد به شما معرفی کنیم. شرکت نوین لوله واقع در لاله زار تهران؛ تولید کننده لوله های پلی آمید خط دار، دو جداره به صورت شاخه ای و کلاف، تولید کننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ رنگی و طرح نسوز، تولید کننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولید کننده اتصالات لوله زانو های pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی است. این شرکت سعی دارد تا در راستای تولید محصولاتی مرغوب و با کیفیت بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد و همچنین نیاز بازارهای داخلی را نیز برطرف نماید. بنابراین می توانید نام این شرکت را برای خرید لوله ای برق با کیفیت و قیمت مناسب در لیست انتخابی خود جا دهید.

نوین لوله تولید کننده انواع لوله در لاله زار تهران

  • آدرس : تهران.لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه همکف.پلاک ۳۲
  • تماس با ما: ۳۳۹۲۳۸۵۷

مطالعه مقاله تاریخچه لوله کشی تهران از سایت نوین لوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *